Stichting Het Oude Kattenhuis

Mijn naam is Judith Split. Van huis uit ben ik opgegroeid met katten, duiven, konijnen, vissen, hamsters en cavia’s. Mijn moeder was vrijwilligster bij de kattenafdeling van Nationale Dierenzorg in Wassenaar. Van kleins af aan ging ik mee naar het asiel. Alle schoolvakanties was ik daar te vinden, vooral bij de honden en katten.

In de afgelopen jaren was ik ruim 25 jaar afdelingshoofd van het kattenpension en asiel, met als specialiteit de verzorging van oudere katten. In 2017 heb ik tevens het diploma Houders van dieren, honden en katten behaald.

Mijn opleidingen en werkervaring zijn een stevige basis van kennis en kunde als het gaat om de behandeling en zorg voor veel voorkomende kattenziektes als bijvoorbeeld nierfalen, diabetes of een te snel werkende schildklier.

Naast de zorg voor oudere katten in Het Oude Kattenhuis hebben we zelf ook een kat ‘Bolo’. In het asiel was het liefde op het eerste gezicht. Bolo is sinds 2009 bij ons. Hij is fotogeniek. Kijk maar…;-)

Ik hoor graag uw verhaal of vraag, neem gerust voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek contact met mij op.

Kat Bollo

Wilt u doneren?

Wij kunnen uw steun goed gebruiken. Uw donatie komt volledig ten goede aan de opvang en verzorging van de katten. Doneren kan door het overmaken van het gewenste bedrag op rekeningnummer NL93INGB0009591743 t.n.v. Stichting Het Oude Kattenhuis.
Inschrijfnummer KvK: 71975845